FIIO FH11

Superkalou
Je me suis greffé des intras

FIIO FH11

Message par Superkalou »

FH11 en approche fin juillet :

Dispel the Clouds to
"See" the Sound
July 31, 2023
2 days left before FH11 comes out!

FiiO "Little Conch" Series In-Ear Monitors FH11
In the new FH11, handling the treble is a highly resolving, custom balanced armature driver specifically chosen to complement the sound traits of the carbon-based dynamic driver. Not only does this custom balanced armature driver provide clear sound, it also features just the right amount of warmth to give it a powerful sound, letting you more easily appreciate your music.

There are 2 days left before the 1 Balanced Armature 1 Dynamic Driver IEMs FH11 comes out. Let's stay tuned!

Image
Dernière modification par Superkalou le 29 juil. 2023 13:43, modifié 1 fois.
:vieux: Les avis c'est comme les trous du
cul, tout le monde en a un ! :PP

:headphone: MATOS :headphone: :

>> En attente de réception dans ma ´matosphere´ 8-D :

>>DAP : Lotoo Paw Gold Touch
>>DAC : iFi Diablo 2, L&P W2 Ultra
>>Ampli : Naim Uniti Atom HE, iFi iCan Pro Signature, Sabaj A20d 2023 (puce AK)
>>IEM : Kinera Loki Emerald, Nostalgia Audio Camelot, Alambic Ears Mentawaï v2 + câble Viking Weaves Asgard, IMR EDP ACE
>>Casque : Focal Clear MG + cable DM Audio, Dan Clark Aeon 2 Noire + Forza Audio Works Hybrid HPC, FIIO FT1, Hifiman Ananda
>>Autre HiFi : platine Elipson alpha 100 , HP actifs Édifier R1855DB + Focal Sub Air
>>Home Cinéma : Philips Fidelio E6

…et un Bontempi :bravo: pour les longues soirées au coin du feu (l)
patatchod

Message par patatchod »

La même architecture que les Krila.
La comparaison sera intéressante... :mrgreen:
Lecteurs nomades : iBasso DX320EX + AMP11Mk2, AMP12, Hiby RS8
Intras : JH Audio Angie, iBasso IT01, BQEYZ Spring 1, Alambic Ears Jaws custom, Oriolus Forsteni, Craft Ears Aurum, Vision Ears EXT (l)
Casques : Final Audio D8000Pro, Heddphone Hedd1
Ampli : SMSL SP200, Shiit Magnius, SMSL AD18, Audio GD R28, 2x Tsakiridis Achilles, Denon avr x4500H
Dac : SMSL Sankrit Pro
Divers Offrande Mk II,
Partis : DX80, Onkyo DP-X1A, Sennheiser Momentum Wireless, LZ-A4, Oriolus Forsteni, Campfire Audio Andromeda, Fostex HP-A8, DX200 + AMP1+ AMP5 + AMP8, Hugo 2, Stax SR404 Signature, SR-507, L700, SR-007 Mk2, SRM-717, SRM-006t, SRD 7 Pro, Kennerton Odin, Marantz PM6005, FX-D802C, FX Tube-03, SP1000 + Amp, Beyerdynamic T1, DT1770, Hifiman HE6se, Parasound Zamp V3 x2, Campfire Audio Véga, xDuoo TA-30, xDuoo XD-05BAL, Focal Stellia, Nad M51, Fluxlabs FA-10, Fiio M11Pro, Focal Utopia, Questyle CMA Twelve master, Fiio M17, Sony WF-1000XM3, Devialet Gemini, OK3D V4M1, OK3D-VA7, Dan Clark Audio Aeon 2 Noire, Fiio FH9, Empire Ears Odyssey :'(, Amp13, Amp14, Alambic Ears Mentawaï, Hifiman HE6SE V2, AKG K240 DF, Sound Rhyme DTE900, Sound Rhyme SR5,
Superkalou

Message par Superkalou »

Relaxing and Pleasant Listening
July 31, 2023
1 day left before FH11 comes out!

As one of the main HiFi manufacturers, we FiiO make good use of our rich acoustic experience, doing our best to provide entry-level HiFi users with unadulterated sounds of hybrid driver IEMs.

The carbon-based dynamic driver provides robust bass that gives the music an impressive sense of atmosphere. High frequencies are handled by a custom balanced armature driver with specially optimized emphases at certain points that allow one to clearly experience the brilliance of instruments like the flute and cymbals.

There is 1 day left before the 1 Balanced Armature 1 Dynamic Driver IEMs FH11 comes out. Let's stay tuned!

Image
:vieux: Les avis c'est comme les trous du
cul, tout le monde en a un ! :PP

:headphone: MATOS :headphone: :

>> En attente de réception dans ma ´matosphere´ 8-D :

>>DAP : Lotoo Paw Gold Touch
>>DAC : iFi Diablo 2, L&P W2 Ultra
>>Ampli : Naim Uniti Atom HE, iFi iCan Pro Signature, Sabaj A20d 2023 (puce AK)
>>IEM : Kinera Loki Emerald, Nostalgia Audio Camelot, Alambic Ears Mentawaï v2 + câble Viking Weaves Asgard, IMR EDP ACE
>>Casque : Focal Clear MG + cable DM Audio, Dan Clark Aeon 2 Noire + Forza Audio Works Hybrid HPC, FIIO FT1, Hifiman Ananda
>>Autre HiFi : platine Elipson alpha 100 , HP actifs Édifier R1855DB + Focal Sub Air
>>Home Cinéma : Philips Fidelio E6

…et un Bontempi :bravo: pour les longues soirées au coin du feu (l)
kazou
== Modérateur ==

Message par kazou »

Sacré teasing. En revanche, ils sont déjà disponibles chez les revendeurs français 🤷
Daps/Amp: Cayin N7, Sony WM1A NP Audio Mod 2.5 Exp, Ifi Audio GoPod, Brise Audio Tsuranagi.

Intras: Unique Melody Multivers Mentor, Vision Ears Ext + Liquid Link Venom, Unique Melody MEST MK2, Earsonics Velvet V2, Sennheiser M2 iei.
Home : Audio Analogue Maestro , Vinyl Luxman PD291.
Anciennement : Symphonium Titan, Câble Eletech Raphaël, Fir Audio Rn6, AurAudio Aurora, Fir Audio Neon4, Hiby RS6, Chord Mojo2, Hiby R8, Sony WM1A,Fiio M11, Fiio M11 Plus Ess, Questyle M15, Fiio BTR7, Oriolus BA300S, Earsonics Purple + Moon audio Bronze dragon TRRS, Fiio FH9 Noir, Sound Rhyme SR5, Final Audio Sonorus III, Grado SR325i + Pad ZMF
woophie
TN m'a tuer
TN m'a tuer

Message par woophie »

C'est ceux à 149 € sur les sites français ?, vu le prix sur hifigo ... https://hifigo.com/products/fiio-fh11
le FD11 est ici : https://hifigo.com/products/fiio-fd11

Le duo FD/FH11 :

https://www.fiio.com/fd11
https://www.fiio.com/fh11
terneuv
J'ai des jantes alu sur mon Ipod
J'ai des jantes alu sur mon Ipod

Message par terneuv »

Bonjour ,
c'est loin d'être bien clair tout ça ?
J'entends bien que l'on dit que les photos ne sont pas contractuelles mais pour le lancement d'un nouveau produit , c'est pas top , du tout :(
Casque et intra :
Focal Elegia , Focal Celestee , Focal Clear MG Professional , Meze 99 Classics , Meze 109 Pro , Hifiman HE6se V2 , Fiio FT3 , Fiio FT5
Sony WH-1000XM3 , Technics EAH-A800
Fiio FH15 , Kiwi Ears Quintet, Meze Audio Alba , NiceHck. F1 Pro
Soundcore Life Q35 , Soundcore Liberty 3 Pro , Samsung Galaxy Buds 3 Pro, Hifiman Svanar
Ampli casque :
Fiio Q7 , Fiio Q15 , Hifiman EF400 upgrade Hymalaya Pro Gold
Baladeur :
Fiio M11 Plus ESS
Répondre

Revenir à « Fiio »